Katamarán vitorlázás a Balatonon

Katamarán
vitorlázás a
Balatonon

Mondj igent a vitorlás kalandra!

A vitorlázásban szinte minden megtalálható: nyugalom, kaland, sebesség, időtlenség, szórakozás, szabadság, erő, kihívás, szépség. Vitorlázás közben megszűnik a külvilág, csak te vagy, a hajó, a szél és a víz.

Ugorj fejest te is az élményekbe!

Élmény
gyere

Ezt mind átélheted

fekvés-lazulás-fekvő

Nyugalom

A vízen megszűnik minden probléma. Csak te vagy, a hajó, a szél és a víz.

funny-álló

Izgalom

Erős szélben vagy esőben az adrenalin dolgozik bennünk.

Jó hangulat 2

Jó hangulat

Na és persze a bulik. Elég menő érzés egy katamaránon lazulni.

Örömkék Katamarán

A 9 méter hosszú és 5 méter széles fedélzeten, kapitányunk biztonságos irányítása mellett, maximum 10 fős csapatotok szelheti szabadon a Balaton hullámait.

PROFi KAPITÁNYOK

Maczó József főkapitány unokaöccsének, Maczó Hunornak is átadta a hajózás szenvedélyét. Kapitányaink ’vérében’ van a vitorlázás minden fortélya, így biztonsággal rájuk bízhatjátok magatokat.

CSODÁS KIKÖTŐ

Az ÖrömKék katamaránunkon a Balaton keleti medencéjéből, Balatonfűzfőről viszünk el benneteket életetek legizgalmasabb és talán legfestőibb kalandjára.

A FELFEDEZÉS ÉLMÉNYE

A 2-3-5-8 órás túráinkon olyan perspektívából láthatjátok a Balatont, ahogyan a partról sohasem fogjátok. Ráadásul páratlan szép fotókat készíthettek a fedélzetről.

FEDEZD FEL KATAMARÁN TÚRÁINKAT!

Ismerd meg a legénységünket!

csapat
Legjobb

ISMERD MEG A
LEGÉNYSÉGÜNKET

jocó-sup-álló-vicces

Maczó József

Főkapitány

Tagadhatatlan, hogy a katamaránok vonzanak a legjobban. Már az első vitorlásom is egy felfújható kéttestű volt. Később fiatal koromban egy komolyabb és sportos kis katamaránon tanultam meg igazán vitorlázni. Onnan már nem volt visszaút. Végzetesen beleszerettem a vízi élet minden kis mozzanatába. 2018-ban vágtunk bele az ÖrömKékkel a nagy kalandba.

Nyugalom, szabadság, buli: ezeket mind meglelem a vitorlázásban. Célom, hogy minél több ember részesévé váljon ennek a fantasztikus sportnak, és megismerjék a gyönyörű Balatonunkat a „másik oldalról” is.

hunor_profil

Maczó Hunor

Főkapitány

Öt éves voltam, mikor először ültem vitorláson, és rögtön vezethettem is. Leírhatatlanul fantasztikus volt. A nagybátyámnak és édesapámnak köszönhetően volt kitől tanulnom, és én élvezettel használtam ki minden lehetőséget. Gépészmérnök hallgatóként a hajózáshoz kapcsolódó technikai problémák megoldásai is érdekelnek. Az ÖrömKék katamaránunkat is nagybátyámmal közösen alakítottuk ki a jelenlegi felszereltségére.

Dinamizmus, erő és szabadság: ezt jelenti nekem a vitorlázás. Elképesztő érzés, amikor megdagadnak a vitorlák és a hajó elkezd suhanni. Azt szeretném, hogy ezt mindenki átélje.

Edina

Terény Edina

Kiskapitány

„Szia Balaton!” Mindig hangosan kimondom…, mint egy fohászt, mikor először megpillantom a nagy Ő türkizét
Ami Aladdinnak a varázsszőnyeg, az nekem a KATAMARÁN!
Talán akkor kezdődött, amikor édesapám a Duna vizét szelte a kis „moly”-jal, vagy mikor műhelyében készítette a tőkesúlyt, s én kislányként ott cirkuláltam körülötte… A kikötő vörös kövein is izgatottan ugráltam minden kihajózás előtt. Apu vitt először hajóra, az Ő vállába kapaszkodva úsztam a 30-as cirkáló körül.
Eltelt néhány év azóta, -surf, wakeboard, katamarán-, mindig vízközelben tartott a szenvedély.
Rengeteg bizonyítékom van rá, hogy a vitorlázás mindenáron boldoggá akar tenni! Ha kormányozni sem kell, mert „visz magától”, ha repül a hajó „ha dagadnak a vitorlák” vagy ha csak szélcsendben ejtőzöl, ha 1 intés erejéig mindenkit „ismersz” a tavon, netán ha aggódva kémleled az égboltot, ha a „golden hour” elképesztő fényeiben tündökölsz, s amikor egy megemlékezés során hihetetlen energiák vesznek körül. Nektek is éreznetek kell! Gyertek, hajózzatok velünk!

Örömkék Magazin

Magazin
Legújabb blogbejegyzéseink

Örömkék magazin

ÉREZD, AHOGY AZ ERŐ DOLGOZIK A VITROLÁKBAN!

Vélemények

Rólunk mondták

„Egy olyan baráttól szerettünk volna elbúcsúzni, aki a Balaton és az élet szerelmese volt. A katamarános búcsúztató gyönyörű volt és meghitt. Minden tökéletesen összeállt: a víz, a zene, a virágok, a szél, amin szinte repültünk, a katamarán kényelme és biztonsága. Jocó Kapitánynak hálásan köszönjük az együttérzést és a lehetőséget!"

Ani barátai /

“Adrenalinfüggők kötelező programja! Kihagyhatatlan élmény volt! Köszönjük!"

Éva / Személyi edző

"Nagyon jól éreztük magunkat! Víz, napfény, csend, béke, nyugalom, Balaton. Fantasztikus élmény volt!"

Judit / Tanácsadó

"Nagyon jóóóó program! Már az első út végére igazi kis legénységgé fejlődött a baráti társaság. Vigyázat! Addiktív. 😊"

Ildikó / HR manager

"Szuper volt! A Balaton egy egészen más, új oldalát ismerhettük meg. Lenyűgöző! Mindenkinek ajánlom."

Attila / Masszőr

"Eszméletlenül szép nyári nap volt. 2020. augusztus 8-án ragyogó délutáni napsütésben hajóztunk ki a türkiz színű Balatonra az Örömkék katamaránon. Jocó kapitány és Edina kiskapitány utolérhetetlen magabiztossággal kezelték a hajó csilivili kütyüit, a köteleket, a kormányt és a vitorlákat. Végül a kristálytiszta mély víz fölött találtuk magunkat. A két főnök türelemmel kezelte a bohóckodásunkat, de vigyáztak ránk, és mindent megtettek a jókedvünkért és a maradandó élményért. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki hajós élményre vágyik és kicsit is szereti a Balatont! Köszönjük kapitány úr és köszi Edina kiskapitány! Szuper élmény volt!”

Kata / Ügyvéd, Fordító

„Egy kedves barátunk születésnapját ünnepeltük a Balatonnál és arra gondoltunk, hogy jó lenne egy kicsit elszakadni a szárazföldtől és suhanni a vízen. A szikrázó napsütés, türkizkék víz, az üdítő szél és a haverok felejthetetlen élmény volt. A vízen szinte rabja lesz az ember ennek a semmihez sem hasonlítható érzésnek. De ahhoz, hogy tényleg jól érezzük magunkat és önfeledten, de aggályok nélkül tudjunk bulizni, fontos volt számunkra a kapitány és a kísérők szerepe. Merem állítani, hogy roppant tapasztalt, figyelmes és hozzáértő emberek kezében voltunk a vízen. Egy biztos, ha legközelebb a Balatonnál járok és vitorlázni támad kedvem, újra az ÖrömKéket választom, és mindenkinek ajánlom ezt a remek fiatalos csapatot.”

TEO / Fodrász

„Teljesen véletlenül csöppentem bele egy élményvitrolázós csapatba, de az 5 órás út alatt annyira belejöttem a feladatokba, hogy a visszaúton ideiglenesen megkaptam az irányítást. Szavakkal nem lehet leírni, milyen felemelő érzés egy ilyen óriási vízi járművet vezetni. Őszintén szólva nem volt könnyű irányban tartani a katamaránt, de megállás nélkül nevettem, miközben csendesen folytak a könnyek az arcomon a meghatódottságtól és a büszkeségtől.”

Rita / Szövegíró
Élmény
Balaton

A kapitány szerint

Nincs két egyforma vitorlás túra, mint ahogy a Balaton is mindig más és más arcát mutatja. Minden egyes kihajózásnál lehet valami újat felfedezni, érezni, látni és tapasztalni. A szemünk elé táruló táj, az aktuális hangulatunk és a program jellege ráadásul mindenkiből más érzéseket csalogat elő. A vitorlázást egyszerűen nem lehet megunni.

ÉLMÉNY
2018 óta

VITORLÁZÁS

A természet és a víz közelsége olyan egyensúlyt teremt az emberben vitorlázás közben, ami ritkán tapasztalható és csak kevesen élik át.

Legyél Te az, aki mindezt egy felejthetetlen élményként palackozza be a szívébe!